Both Sides, Now
S5, E1: The 126 race into action when an armored truck and its guards are attacked by a group of masked men. Carlos, in his new job as a Texas Ranger, is assigned to investigate the case. Owen attends group therapy with Tommy to deal with his brother Robert’s death; Both Marjan and Paul each apply for the open lieutenant position, replacing Judd, who finds himself lost without his old job. Wyatt begins work at the call center and a major train derailment signals tragedy.