Bothersome Country
Сезон 1, серия 3: Kino is napping in a hammock when the ground suddenly begins to shake. The shaking grows stronger, and a huge, ashen country wall appears. Kino and Hermes are shocked at the sight of the moving country. When Kino gives waving a hand a try, the moving country asks if the two would like to enter. They welcome Kino and Hermes in and they spend several days aboard the constantly moving country, u...