Boulder
시즌 1, 에피소드 6: After the singles reflect on their ongoing dating escapades while in Boulder, an unexpected Date Zero connection complicates things for Ash. Later, Reagan encounters an unfortunate obstacle, and a minor heartbreak helps Kris find his inner voice.