Boundaries
S1, E2: When Nan installs an automatic dog door so she can take away Jason's key but still keep him as Martin's dog walker, Martin is convinced he can suddenly open doors with his mind. Meanwhile at work, Nan’s boss is unable to understand the new ad campaign Nan sold to the corporate bosses.