Box Cutter
S4, E1: Following last season's cliffhanger ending, Walt (Bryan Cranston) and Jesse (Aaron Paul) anxiously wait to see what their drug lord boss, Gus (Giancarlo Esposito), will do next. Meanwhile, Skyler (Anna Gunn) desperately searches for clues to Walt's activities, while Hank (Dean Norris) continues his slow, painful rehab.