시즌 3, 에피소드 2: Ryan believes he has found the connection between Andrew (guest star Michael Irby) and Mark — but he and the FBI are still unsure if (or how) Joe Carroll might be connected. Meanwhile, tension mounts between Mark, Kyle (guest star Hunter Parrish) and Daisy (guest star Ruth Kearney) and Ryan soon finds himself in a dangerous situation, in which facing the truth is the only thing that will set him free.