Boxer Rebellion
S2, E19: Simone and Sipowicz team up with undercover cop Diane Russell to trap a man who is suspected of starting a fire that claimed a firefighter’s life. Disaster ensues after Sipowicz convinces a couple to testify against two men who robbed their store.