Boxing Opinion Spider Beard
S2, E6: John’s plan to encourage Samantha to skip her ballet class and take up boxing with his trainer, Troy, behind her mother Heather’s back has unexpected consequences. Also, Jen tries to discreetly seek a second opinion when Tim tells her she needs tonsil surgery; Joan constantly scares Matt by hiding spiders around him; and Greg grows a wiry beard that irritates Jen.