Boy in the Box
Сезон 1, серия 14: Rush and Valens reopen the unsolved killing of Arnold Collier, a 6-year-old orphan who died in an empty field in 1958. The former orphanage where Arnold lived now operates as a day care center. The two detectives interview several nuns who still work in the building.