Boy On Fire
Сезон 20, серия 14: When detectives Cyrus Lupo (Jeremy Sisto) and Kevin Bernard (Anthony Anderson) come upon the burning body of Cesar (guest star Noel Rodriguez), a sixteen-year-old charter school student from a bad neighborhood, they begin to question his young mentee Moses (guest star Aaron Shaw), who was the last person to see him alive. After evidence leads the detectives to a shocking cell phone video of the crime being committed, they soon realize that the four people in the video may be in cahoots with an unexpected ally. The investigation leads the detectives to the high school principal, Mrs. Woodside (guest star Debra Winger), who has all of the right answers. With a shady educator, tampered alibis and jealous schoolboys all coming into play, the detectives discover that their case may be more than elementary. Also starring: S. Epatha Merkerson (Lieutenant Anita Van Buren), Sam Waterston (District Attorney Jack McCoy), Alana De La Garza (Connie Rubirosa), and Linus Roache (Michael Cutter).