Boy, That Escalated Quickly
S9, E16: Jasmine comes clean to her family about everything. Loren and Elizabeth attempt to make amends, but a new storm brews between Loren and Yara. Georgi rocks the boat, putting his marriage with Darcey on the line. Brandon and Julia leave for Europe.