Boy the Earth Talks To
Сезон 2, серия 12: In the Season Two finale, as Deadwood readies for a celebration, George Hearst's arrival in camp brings upheaval. Swearengen's manipulations extract a counter-offer from Yankton. Hearst comes to arrangements with Farnum and Swearengen. Tolliver seeks to improve his position with Hearst at Wolcott's expense. Tensions in Chinaman's Alley boil over.