Boyd Will Be Boyd
S6, E4: Boyd is turning 10 years old, and sticking with the Baxter family tradition, Mike wants nothing more than to give him a shotgun and take him hunting. Kristin is all for it but Ryan has no interest in his son having a gun or harming animals. Meanwhile Kyle and Mandy’s wedding preparations continue as Vanessa tries to convince Kyle to do a mother-son dance with her.