Boys Will Be Boys
S2, E6: When a child with gender dysphoria goes missing, the Major Crimes division scrambles to solve the emotional case before it's too late. Torn between several suspects and contradictory evidence, the squad has to be careful in connecting the pieces. Meanwhile, Jack Raydor (recurring guest star TOM BERENGER) attempts to make up for years of lousy parenting.