S1, E1: Monica, a much sought after bar dancer in Suburban Mumbai dissapears mysteriously and all fingers point to struggling actor Rajveer who seems to be connected with the dissapearance and alleged murder. Rajveer claims he has nothing to do with the murder or Monica, but there is more to the truth than he's letting on.