Brad's Moved On
시즌 1, 에피소드 4: Rachel and Sarah go to the Terry Cup where dancers compete to please Terry, an opinionated floating head. Their hopes for a drama-free experience are dashed when Rachel gets herself 8 million Terry credits in debt due to a couple of bets.