Brady Bunch Bash
Сезон 43, серия 6: The Brady Bunch's Barry Williams, Eve Plumb and Mike Lookinland -- famous for their roles as Greg, Jan and Bobby Brady -- are perched at the Chopping Block as guest judges eager to enjoy a meal prepared by their biggest fans.