Brake Release!!
S1, E6: Erina's first outing as Tailyellow does not go as expected, and she later confides to Soji that she may not be qualified to be one of the Twin Tails. While Soji tries to work with Erina, Aika must deal with an attack from Leviaguildy and Krakeguildy!