Branded
Сезон 12, серия 6: When detectives Benson (Mariska Hargitay) and Stabler (Christopher Meloni) investigate a brutal attack on an unassuming, upstanding father (guest star Michael Gladis), they find he’s also been branded on his chest with a wire coat hanger. Before long, another victim turns up (guest star Kevin Alejandro) who has suffered the same injuries. Once they track down the suspect, some startling memories surface that completely change the course of the case. Also starring: Ice-T, Dann Florek, Richard Belzer and BD Wong.