Brave New World
S1, E6: As Masters (Michael Sheen) and Libby (Caitlin Fitzgerald) struggle with the fallout from her miscarriage, Johnson (Lizzy Caplan) proposes a study that challenges Freud’s theories of female sexual response. An unsatisfying sex life at home leads Margaret Scully (Allison Janney) to volunteer for the study.