Brazil's Floating Feast
Сезон 1, серия 4: Kristen Kish travels to the Brazilian coast, where Chef Gisela runs a world class restaurant on her 50-foot trawler, the Sem Pressa. Creating experimental menus from unique local ingredients is Gisela’s signature, but pulling it off is quite the challenge. From muddy mangroves to the depths of the rainforest, Kristen learns what it takes to get the freshest products onto Sem Pressa’s floating table.