Break in Diplomacy
S3, E15: Elizabeth is shocked when the Philippines' unconventional new president, Datu Andrada (Joel de la Fuente), makes a pass at her during their meeting to discuss his refusal to participate in an Asia-Pacific territory treaty. Also, Elizabeth asks Jay to look into Kevin Park's CIA connections, and Henry fears for his operative who is embedded in the religious cult when he goes radio silent. (TV-14 L, V)