Break It Up
S1, E20: Georgia takes the kids to a technology-free lakehouse for a week of summer. CeCe tries to push Rocky to loosen up and have more fun and dares her to jump in the lake at night. Rocky takes the dare, but steps on broken glass and cuts open her foot.