Breakdown
S1, E20: During a battle with Juggernaut, Cyclops is distracted by a vision of Jean and Juggernaut defeats and escapes the X-Men. Emma proposes to erase all memories of Jean from Scott's mind and he accepts. When Emma enters his mind, she looks at all his memories.