Breakdown
S1, E4: Colin and Shaun continue their journey north on the Lancaster Canal calling at the city of Lancaster, Hest Bank, Carnforth, and reaching the end of the navigable canal at Tewitfield. The last few weeks catch up with Colin and he suffers an autistic meltdown leading to an insight into how mental health issues lead the couple to the canal. This episode contains discussion of mental health issues.