Breakfast at Chippany's / Birdyguard
S1, E4: CHIP BREAKFAST-HANDS! Chip wants to make a breakfast that will blow his friends’ socks off. HERPETOLOGICAL HIJINKS! Larry saves a baby lizard and swears to protect it from harm.