Breakfast of Champions
Сезон 1, серия 2: Can Josh and Smokey champion the oldest cereal ever eaten? Then, they examine a Vietnam-era ration, but could the 40-year old meat inside possibly be preserved? And later, they try a 40-year-old hot sauce to determine whether it gets hotter with age.