Breaking and Entering
S1, E6: After Ashley's family is evicted, Hawk brings them home for shelter. Faced with her son's relationship to an IS, Sarah goes on a personal mission to answer questions from her past. Cal asserts his leadership and makes a bold decision for The Movement.