Breaking Boundaries
시즌 1, 에피소드 3: With five weeks to go until the final show, the students begin to improve their routines. Sofía notices lots of anxiety and helps the students deal with their stage fright. Meanwhile, the male population is having a hard time understanding political correctness when it comes to women and sexuality. This causes tension between Sofía and her class.