Breaking Point
Сезон 1, серия 3: Amy and Tammy eagerly begin their weight loss journey. Sticking to their diets is a matter of life or death but proves to be a real struggle. The pressure to reach their goals culminates in a huge fight that threatens their diets and relationship.