Breaking the Code
S1, E2: CP receives news that threatens to divide the group. Paulie brings Staten Island twins Joe and Taylor into the mix. Karina helps Dennie when she moves back home to the Island. Taylor confronts Kayla after Paulie questions Kayla's loyalty to the crew.