Brian Does Hollywood
Сезон 3, серия 2: The Griffin family learns Brain has gone to Hollywood. After trying out on Kids Say the Darndest Things, Stewie awarded an appearance, and the Griffin get a free trip to Los Angeles. Brian doesn't want the family to know what he's really doing in Hollywood, and tries to cover it up.