Brian Dunkleman
S1, E5: Ever since he foolishly walked away from a lucrative job as co-host of American Idol, Brian Dunkleman has been struggling and is now a full time Uber driver trying to support his young son. Can Alex Rodriguez help revitalize the career of this infamous Hollywood flame out?