Bring the Pain
S2, E24: Louis’ estranged brother, Gene, comes to visit, and he has big news to share with the family. And Eddie tries to find creative ways to watch the latest Chris Rock age-inappropriate stand-up comedy special despite his parents’ and brothers’ disapproval.