Bringing Home the Beacon
T4, E16: The women of Moya travel to a dead Leviathan to buy a sensor beacon for Moya which will allow her to appear to be a different ship. While there Aeryn and Sikozu spy on a secret meeting between the Peacekeepers and the Scarrans.