Broken Arrow
S3, E19: Lance continues his mission to take down the Arrow so Felicity orders Oliver to keep a low profile. However, when a meta-human named Jake Simmons (guest star Doug Jones), who kills people with blasts of energy and plasma, starts terrorizing Starling City, Oliver is forced to ask Ray for help. The unlikely duo is forced to team up to save the city from the DC Comics villain known as Deathbolt.