Broken Arted
S1, E12: Gael’s art show brings together members of the Coterie and employees from Spekulate in different and surprising ways. Mariana develops a new app idea to pitch to Evan. Dennis’ ex re-enters the picture, stirring up old issues while Callie learns some shocking information about the Jamal case.