Broken Conscience
S1, E5: The fifth case takes place in 1991. Nostalgic snacks and catchphrases are summoned as the members chat about the good old days. An ambulance and a police car appear at the apartment. People start foaming at the mouth and collapsing, and the members quickly get infected! Is the culprit among them? After making some wrong guesses, not many chances remain. Don’t walk, run! The rowdy chase starts now!