Broken Dreams
S4, E11: After hitting a deaf person on the boardwalk, Cory is forced into working with Monica, tracking down an illicit ring of deaf beggars, controlled by a ruthless "King." We discover Monica knows sign language because her mother was deaf. Bobby Cruz is swapped into the horse patrol and pursues a gang of kids terrorizing the boardwalk with a potato cannon.