Сезон 2, серия 22: When a lottery winner is admitted to the hospital, Bell turns to him as a potential solution to Chastain’s financial problems. Nic becomes infuriated when Alec suggests she meet with an organ broker in hopes of saving Jessie’s life, but after her other ideas fail, she brings the idea to Conrad.