Brother and Sister Bear
S1, E3: Insecure by nature and harboring an inferiority complex, Akiko has withdrawn from society and lives a reclusive life at home. But things change when her brother Koji, his wife and her daughter Wakaba suddenly move back home from Tokyo. Akiko begins to bond with her young niece Wakaba, but then begins to notice signs of a strange relationship between the girl and Akiko's brother Koji...