Brother, Can You Spare a Brain?
S1, E2: When a well-known painter is murdered, Liv, Ravi and Clive work together to solve the mysterious death. After eating his brain, Liv not only picks up his visions, but she finds herself consumed with passion and can't resist trying to seduce Major. Meanwhile, Blaine makes a surprise visit to the morgue. Recurring guest star Aly Michalka appears as Peyton. Judy Reyes (Scrubs) guest stars as Lola, the artist's wife.