Brother, Where Art Thou?
T1, E5: A major decision is made in Andy and Chapel's relationship, but will Abe and Rebecca be there to support? Mary takes her mind off of the family's Shunning by opening a store with Jeremiah and the wait is over for Sabrina as her baby girl is born.