Brotherhood
S1, E7: King Silas (Ian McShane) sends Jack (Sebastian Stan) and David (Christopher Egan) to Gath to reinforce the peace agreement. David quickly learns that the trip is much more than just a diplomatic tour when Gath asks for an unusual and dangerous favor. Michelle (Allison Miller) discovers that her health care bill may have created more problems than it solved. Meanwhile, Silas faces the potential crisis of a deadly plague entering his city. Also stars Eamonn Walker, Susanna Thompson, Dylan Baker, and Wes Studi.