Brotherly Love
S1, E12: When a car containing massive amounts of cocaine is stolen from an impound lot, Riggs and Murtaugh become embroiled in a notorious car theft ring. Meanwhile, Murtaugh experiences some frightening chest pains. If Riggs’ driving isn’t enough of a trigger, the lead defense attorney on the case is none other than the terrifying and brilliant Trish Murtaugh!