Brother's Keeper
Сезон 1, серия 11: Sam's mother has taken care of his brother Jiro ever since the car accident that left Jiro with a traumatic brain injury. But when their mother dies, and it appears that Jiro is being abused in his new group home, Sam has to decide which is more important - his brother, or his freedom.