Brute Force
S1, E11: Two brothers. One murder. A famous boxer is found stabbed to death in his own gym. For Flynn and Vega, there’s no lack of suspects - a disgruntled ex-boxing protégé - the wife? Everyone seems to have a motive. But when Angie digs deeper, she finds the victim’s paraplegic brother, a business partner in the gym, all too eager to take over the family business.