Bryan Scores NYC in His So-Cal Crib
S1, E2: Marsai tackles emerging football sensation, Bryan, a straight-A student who also helps out adults with special needs. Marsai's own talented team surprises this athlete with a New York City loft-inspired bedroom that shows off his love of the Big Apple.