Bubble Dad / Porthold to the Lizard Hole / Future Danny And The Ghost Pirates Of Tau Ceti
Сезон 1, серия 4: Danny builds his dad a hermetically-sealed bubble for the family camping trip. Danny must escape detention to attend Reptile Hat Day. Future Danny is held captive by aliens.