Bucket List of the Dead
S1, E2: Seeking to reclaim three years worth of unused vacation time, Akira spends his days being lazy, day drinking and ignoring the chaos happening in the world. Unfortunately, he’s down to his last beer. He evades zombies to reach the convenience store and runs into a mysterious woman.